رئیس اورژانس پیشبیمارستانی ومدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در شهرستان بستان آباد، ۱۴ نفر از دانش آموزان را روانه بیمارستان کرد.
اتوبوس حامل دختران دبیرستانی شهرستان بستانآباد حوالی ساعت ۱۴ امروز (چهارشنبه) در آزادراه پیامبر اعظم (ص) واژگون شد که به دنبال آن تا عصر امروز سه نفر از مسافران فوت شده و ۳۸ نفر نیز مصدوم شدند.
یکی از وکلای مدافع پزشک تبریزی گفت: حکم صادره در خصوص محکومیت موکلم- علیرضا صلحی- از سوی دیوان عالی کشور نقض شده و پرونده به شعبه رسیدگی کننده دادگاه بدوی اعاده شده است.