استاندار ایلام گفت: برآیند عملکرد مدیران باید رضایت مردم و تسهیل امور آنان باشد، مسئولان شرایط کشور را درک کنند و با رویکردهای غیر کارشناسی خود بر دامنه مشکلات نیفزایند.
قاسم سلیمانی دشتکی در اولین نشست استانداران که در وزارت کشور با حضور وزیر کشور و معاونین برگزار شد، از وزارت نیرو خواست حریمی که در بالادست و پائین دست سد سیمره لازم می داند را تملک کند و مطالبات مردم را به موقع پرداخت نماید.
رئیس جمهور با بیان اینکه مردم ما بسیار هوشیارتر از تصورات دشمنان هستند، وزرا و استانداران را به تلاش بیشتر برای رفع مشکلات و عبور از تحریمهای ضد ایرانی آمریکا فراخواند و تاکید کرد که آمریکایی های نگران از توانمندی ملت ایران، به دنبال اعمال فشارحداکثری هستند اما این فشارها بی نتیجه خواهد بود. (بیشتر…)