چند روز گذشته ۳۴ کانتینر گازوئیل قاچاق به صورت کاملا اتفاقی و نه سیستمی در بندر شهید رجایی کشف شد، در حالی که نهادهای امنیتی و متولی از آن بیخبر بودند و وزیر اقتصاد هم مدعی بود قاچاق از مبادی رسمی نداریم.
مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: نیروهای یگان حفاظت این اداره کل ظرف هفته گذشته، موفق به کشف ۳۴ دستگاه کانتینر حاوی سوخت گازوییل قاچاق در بندر شهید رجایی شدند.
قاچاقچی سابقهدار، ۱۹سال قبل پس از به شهادت رساندن ۳۸نفر از مأموران نیروی انتظامی متواری شد و در تمام این سالها مدام مخفیگاهش را تغییر میداد و حتی به خارج از کشور گریخته بود، اما سرانجام مأموران که سایه به سایه در تعقیبش بودند در عملیاتی غافلگیرکننده او را دستگیر کردند.
مأموران پایگاه دریابانی سیریک ۵۰۰ متر خط لوله انتقال سوخت قاچاق در ساحل روستای گروک را شناسایی و منهدم کردند.
رئیسکل دادگستری هرمزگان گفت: بیش از ۸۰ تن مواد مخدر طی سال گذشته در مناطق مختلف استان کشف شد.
فرمانده پایگاه دریابانی بندرعباس از انهدام ۵۰۰ متر خط لوله انتقال سوخت قاچاق توسط مأموران پایگاه دریابانی بندرعباس خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس از کشف ۷۲ تن برنج قاچاق به ارزش ۶ میلیارد ریال از ۳ دستگاه تریلر خبر داد.
رئیس پلیس استان هرمزگان از کشف ۴۲۴دستگاه خودرو خارجی قاچاق خبر داد.
فرمانده پایگاه دریابانی بندرعباس از توقیف ۳ فروند قایق حامل سوخت قاچاقچی عملیاتی در سواحل این شهرستان خبر داد.