جانشین فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از کشف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل در شهرمرزی ساحل میناب خبر داد.
فرمانده مرزبانی هرمزگان گفت: مرزبانان قشم در بازرسی از یک لنج حامل سوخت قاچاق، ۱۸ هزار لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف کردند.
جانشین فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از کشف ۶۰ هزار ليتر سوخت قاچاق در آب های حوزه استحفاظی این شهرستان خبر داد.
جانشين فرمانده مرزباني استان هرمزگان از کشف ۲۳۰ هزار ليتر گازوئيل قاچاق در مرزهای آبی استان خبر داد.
فرمانده مرزبانی هرمزگان از اجرای طرح ضربتی مقابله با قاچاق سوخت و کشف سه محفظه پلاستیکی موسوم به مشک ماری در سواحل سیریک خبر داد.
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از توقيف دو شناور تجاری و کشف محموله ۱۳ ميلياردی قاچاق در شهرستان بندر عباس خبر داد.
جانشين فرمانده مرزباني استان هرمزگان از کشف ۵۰ هزار ليتر سوخت قاچاق در مرزهاي آبي سیریک خبر داد.